Enquesta sobre extraescolars – curs 2021/22

Benvolgudes famílies, necessitem la vostra col·laboració!

El curs vinent s’acosta i cal començar a decidir quines extraescolars volem pels nostres nens i nenes. És per això que us demanem que respongueu l’enquesta que us enviarem en breu des de l’AFA i que trobareu al vostre correu. (Si no la veieu, mireu primer a la carpeta de correu brossa abans de fer-nos-ho saber.) Cal respondre una enquesta per alumne. Teniu temps fins el dimarts dia 18!

És una enquesta molt ràpida de respondre, no trigareu més de 10 minuts. Però és vital que ho feu, perquè els resultats guiaran les actuacions de l’AFA pel que fa a extraescolars a curt i mitjà termini. A l’enquesta us demanem, per un cantó, la vostra opinió sobre les extraescolars que s’han fet o es fan actualment a l’escola i, per l’altra, quines extraescolars us agradaria que s’oferissin a l’escola i quina intenció teniu d’apuntar-hi els vostres fills l’any que ve. Veureu que no només hi apareixen les típiques de sempre, sinó que s’ha intentat suggerir extraescolars diferents de tot tipus. Això no vol dir que s’arribin a fer! Però, si hi ha demanda d’alguna d’elles, sí que es buscaran activament proveïdors.

I si algú vol suggerir proveïdors, també ho pot fer! Al final de l’enquesta trobareu un enllaç a un formulari que podeu fer arribar a aquells proveïdors que desitgeu. Nosaltres rebrem les respostes i, si hi ha demanda d’aquell tipus d’extraescolar, les valorarem. Recordeu no trigar molt a fer-ho, cal tenir temps per gestionar les respostes i poder-les presentar, si s’escau, al Consell Escolar de l’escola que es farà el juny. Teniu de temps fins al dijous dia 20 perquè els nous proveïdors ens enviïn les seves respostes.