El 5 de setembre comencem el nou curs!

Hola famílies! Esperem que estigueu gaudint de l’estiu!

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Casas us fem arribar les següents informacions per tal que us pogueu preparar bé per al nou inici de curs.

El curs 2022-23 comença el 5 de setembre. Des del primer dia, els nens i nenes poden fer horari complet de 9 a 16.30 h tenint en compte el següent:

MOLT IMPORTANT: Tota la informació sobre els tres serveis, els preus i el procediment d’inscripció la podeu trobar en aquest enllaç que ens ha facilitat CET10, el responsable dels serveis.

Així, i per fer-ho més aclaridor, les opcions d’horaris que teniu a l’abast durant el mes de setembre són els següents:

1. Escola només de 9 a 13h.
  2. Escola de 9 a 13h + dinar. Sortida a les 15:30h.
  3. Escola de 9 a 13h + dinar a casa + servei allargament de 15.30 a 16.30h.

Finalment, les famílies interessades en el Servei d’Acollida de Tarda*, de 16:30 a 17:30h, necessitem que ompliu aquest formulari com  més aviat millor per saber si podem oferir-lo, donat que es necessiten un mínim de 12 nens i nenes. El preu l’estem negociant, si bé serà similar al servei de matí.

D’altra banda, les activitats extraescolars començaran el 3 d’octubre. En breu rebreu informació sobre totes les opcions i el procediment d’inscripció.

Gràcies per la vostra col·laboració! Qualsevol dubte, ens trobareu al mail afa.escolacasas@gmail.com. Recordeu que el vostre delegat o delegada també us pot donar un cop de mà.

Fins ben aviat!

*Cal ser de l’AFA per poder gaudir de qualsevol d’aquests serveis (SAM i SAT). Durant el mes de setembre rebreu tota la informació sobre l’AFA, amb la quota i com fer el pagament a través de Dinantia.