Coneix els candidats!

Voleu conèixer els pares i mares que es presenten al Consell Escolar? Els hem demanat que es presentin i que ens expliquin aquells àmbits en els quals volen incidir i que els han animat a presentar candidatura:

Gonzalo Calvo

Soc el Gon, tinc 44 anys i soc pare d’un nen d’I5. Vaig estudiar Humanitats i treballo a l’Ajuntament de Barcelona. Em presento al Consell Escolar per dues raons principalment:

• La primera, per vocació participativa. Penso que ens hem d’implicar en allò que ens importa.
  • La segona, perquè cal pensar bé com ha de ser l’arribada de les noves tecnologies a les vides dels nostres fills i filles.

Sílvia López

Soc mare i exalumna del Casas. Voldria rebre i portar al Consell Escolar els temes que us importen. A mi, entre d’altres, em motiven aquests:

• L’escola com entorn emocionalment segur: convivència i respecte a la diversitat (inclusió, integració, models de família…)
  • L’adquisició de competències digitals amb una conducta saludable en l’ús de les pantalles. Que la tecnologia sumi (i no resti comprensió lectora, pensament crític, creativitat…).
  • La col·laboració de les famílies perquè el projecte educatiu de l’escola desperti en els infants el gust per aprendre.

Com a exalumna, m’estimo l’escola i treballo amb altres mares per crear una associació d’exalumnes i mantenir la trobada anual a l’escola.

Xavier Fernández

Em dic Xavier i soc el pare del Gerard d’I3. Acabem d’arribar a l’escola i ja tenim moltes ganes de participar i d’ajudar! M’agradaria formar part del consell escolar de l’Escola Casas amb el propòsit de:

• Fomentar l’autonomia i sostenibilitat energètiques.
  • Establir sinergies amb entitats i fundacions que promoguin la innovació educativa.
  • Impulsar l’adaptació del projecte educatiu a la nova Intel·ligència Artificial generativa.

Clara Granados

Soc la Clara, mare de la Lena d’I4, exalumna de l’Escola Casas i, també, mestra d’infantil. Em preocupa per sobre de tot el benestar dels infants, que aprenguin a relacionar-se en un entorn respectuós i amorós. Per mi l’escola va ser durant molts anys un punt de referència segur en el qual sentir-se com a casa i així m’agradaria que continués sent. Tanmateix, la societat va canviant i els infants i les famílies, juntament amb l’escola, hem d’anar adaptant-nos als canvis i renovant estratègies pedagògiques per tal d’aportar les millors oportunitats a cadascun dels nostres fills i filles. M’agradaria posar el meu granet de sorra i vetllar pels interessos de tots i totes, tenint en compte les particularitats i treure profit de la diversitat del centre.