Com proposar noves extraescolars?

Aquest any per raons òbvies l’organització de les extraescolars ha estat complicada i s’ha allargat més de l’habitual, calia negociar a moltes bandes i anar amb peus de plom amb el compliment de les mesures higièniques i de seguretat. Al final, la incertesa ha fet que moltes famílies es desdiguessin de l’enquesta d’intencions inicial i, com a resultat, algunes extraescolars no es podran dur a terme.

Aquest trimestre, doncs, els nens i les nenes podran gaudir de piscina, que ja va començar el mes passat; anglès per a petits i música a partir de 4t, que comencen aquesta setmana; i escacs, que començarà la setmana que ve. No es farà per tant ni teatre ni patinatge. Tot i així, de cara al trimestre que ve es tornaran a obrir inscripcions, animeu-vos!

Potser, però, les extraescolars d’aquest any no eren prou atractives. Us agradaria proposar-ne de noves? Aquest és el procediment:

• Pregunteu a l’escola, centre, associació… que ofereix l’activitat les seves condicions i si els interessaria (núm. mínim de nens, descompte, etc.)
  • Passeu la informació a l’AFA perquè ho valori.
  • Si l’AFA dona el vistiplau, aquesta ho proposarà al Consell escolar.
  • Si el Consell escolar també ho aprova, l’activitat es podrà realitzar el curs següent.