Casalet d’estiu 2021

A partir de la setmana que ve, l’escola comença la jornada compactada fins a final de curs, és per això que l’AFA, com cada any, organitza el Casalet per totes aquelles famílies que vulguin o ho necessitin.

I de què va això del Casalet? Doncs és el que abans anomenàvem “Ludoteca”, un espai ple de propostes lúdiques per tenir els nens entretinguts entre les 15 h (hora de sortida de classe durant la jornada compactada) i les 17 h. El Casalet es farà del 7 al 22 de juny, ambdós inclosos, i l’organitza CET-10, la mateixa empresa que gestiona l’Espai migdia.

Les inscripcions ja estan obertes, teniu temps fins al dijous dia 3 de juny. Per fer-ho, heu d’accedir a l’aplicació AFAGEST (la mateixa que ja s’utilitza per a les inscripcions al menjador):

Passos a seguir:

1. Accedir a l’aplicació amb usuari i contrasenya.
  2. Clicar a “Realitzar una inscripció a una activitat”.
  3. Seleccionar el nom del nen/a.
  4. Clicar la icona “Serveis d’acollida”.
  5. Triar l’activitat “Casalet Juny”, 1 o 2 hores.

Les dues possibilitats són:
– 1 hora diària (de 15 a 16 h) per 18’54€ (preu total per tots els dies).
– 2 hores diàries (de 15 a 17 h) per 35’87€ (preu total per tots els dies).

Us adjuntem dos documents on trobareu la informació més detallada:

Si us queda cap dubte us podeu posar en contacte amb Sandra Serrato de CET-10 al telèfon 646331193, també admet consultes per whatsapp.