Benvinguts a l’AFA de l’Escola Casas!

Benvolgudes famílies,

Ja hem començat un nou curs enmig d’una situació excepcional, de la que de mica en mica anem tornant a una situació més estable. En aquest sentit, des de l’AFA de l’Escola Casas estem treballant per poder donar a la comunitat educativa (escola i famílies) el màxim suport a tots els nivells per reprendre, en la mesura que sigui possible, totes les activitats que fan de la nostra escola aquest indret tan especial:

Extraescolars,
Festa de Reis,
Colònies en família,
Olimpíades,
Sopar de mares i pares,
BatuCasas,
Patxangues de bàsquet per a pares i mares,
Festa i bar de fi de curs,
Assemblees i Juntes Obertes de l’AFA presencials,
les noves Jornades Esportives,
i molt més!

Amb aquest esperit de represa d’activitats, plantegem la necessitat del restabliment de la quota anual de les famílies sòcies de l’AFA (pendent d’aprovació definitiva a l’Assemblea General d’inici de curs). Recordeu que, fins a l’inici del curs 2019-20 era de 42 €, en època de confinament total es va rebaixar fixant-la a 36 €, i ara la intenció és restablir la quota anual a 42 €. Si voleu saber en detall tot allò que l’AFA gestiona, financia, promociona… podeu consultar aquest document.

A continuació us volem posar al corrent sobre diferents temes:

SAM (Servei d’Acollida de Matí):
Com ja haureu vist, des d’abans de la setmana del 13 de setembre, el servei ja està disponible per contractar, mitjançant la WEB d’AFAGEST (CET10), que és la mateixa plataforma des d’on es contracta el servei de Migdia (el menjador).

SAT (Servei d’Acollida de Tarda):
Malauradament enguany la demanda no compleix amb prou feines ni la meitat del mínim viable de participants, i l’AFA no pot fer-se càrrec del cost econòmic de la diferència per tot el curs. És per aquest motiu que, a partir de la setmana del 20 de setembre, ja no hi haurà SAT. Si detectéssim un canvi en les necessitats, faríem el possible per tal de tornar a oferir el servei.

Activitats extraescolars:
A dins del dossier informatiu que ja haureu rebut via grup de Whatsapp hi trobareu enllaços a sessions informatives, enllaços per apuntar-se a les classes de prova de la setmana vinent i enllaços per realitzar inscripcions. Feu-hi un cop d’ull!

Aprofitem per recordar-vos que per poder participar i gaudir de les extraescolars i demés activitats que organitza l’AFA és indispensable que les famílies siguin sòcies. Per donar-vos d’alta només cal omplir amb les vostres dades aquest formulari.

Servei de Consergeria:
Per les extraescolars fora d’horari lectiu és necessari disposar d’una persona responsable que gestioni la correcta entrega dels infants a les famílies. El cost es repartirà en funció del nombre de famílies participants a les extraescolars. El mètode d’abonament com la periodicitat es comunicarà al finalitzar les inscripcions.

Rebuts bancaris:
Us demanem que, si us plau, NO retorneu els rebuts. És preferible que comuniqueu qualsevol dubte o error directament al correu de Tresoreria (tresoreria.ampacasas@gmail.com), pels motius següents:

• El retorn comporta un sobrecost de 3 € per operació, que es carreguen en el compte de l’AFA i que són diners que deixem de poder invertir en els nostres infants.
  • Les ordres de devolució es poden demanar fins a vuit setmanes després del càrrec (segons normativa de pagaments de la zona euro) i per tant hi ha temps suficient per poder parlar i solucionar-ho.
    Així mateix, recordeu que les famílies amb deutes pendents hauran de bonificar els imports per poder accedir als serveis durant el curs.

Assemblea General d’inici de curs:
Us convoquem a la primera assemblea que se celebrarà el dijous 30 de setembre a les 20:30 h, de forma presencial i que tindrà lloc al pati de les moreres de l’Escola. Pròximament us informarem de l’ordre del dia.

Canals d’informació i comunicació:
Blog: https://agora.xtec.cat/ceipmescolacasas/categoria/afa/
Twitter: https://twitter.com/afacasas