Apunta’ t a BatuCasas – Convocatòria Festa de Reis 2022

Atenció, famílies!

BatuCasas, el grup de batucada de l’escola, demana la vostra col·laboració de cara a la Festa de Reis, que es celebrarà el pròxim dissabte 17 de desembre. Mireu amb quin ritme van entrar Ses Majestats els Reis d’Orient a l’escola, l’any passat!*

*És un vídeo 360º, feu-lo girar arrossegant el ratolí!

Sense la vostra participació, això aquest any no serà possible! És per això que busquem pares i mares que es comprometin mínim a 4-5 dels 6 assajos que es faran d’aquí al dia de la festa. Aquest és el calendari:

• Dies: 12, 19 i 26 de novembre i 3, 10 i 17 de desembre.
  • Hora d’assaig: d’11 a 13 h.
  • Lloc: pati de l’escola.

És gratuït, i aprendreu a tocar ritmes diferents i senzills amb surdos (tambors) petits i grans, caixes i instruments lleugers com els eggs o shakers. A més, NO CAL EXPERIÈNCIA, i podeu inclús venir amb els nens, que podran jugar al pati mentre vosaltres assageu. Què més es pot demanar?

Apunteu-vos en aquest grup de Whatsapp abans de divendres al migdia per poder-nos organitzar. I recordeu: SI NO HI HA PROU GENT, NO ES PODRÀ FER.

Us esperem!