Torna la BatuCasas!

Coneixeu la BatuCasas? És el grup de batucada de l’escola que, després d’un any i mig de pausa forçosa ara torna als assajos… i necessita gent per poder seguir existint i animant totes les festes de l’escola! És per això que fem una crida en busca de batucaires, animeu-vos a participar i passareu una estona divertida!

1r assaig informatiu i d’iniciació

• Quan: dissabte 2 d’octubre a les 16:30 h
  • On: pati de l’Escola Casas

A qui va dirigit BatuCasas? A mares, pares, nens i nenes de l’escola.
Quan són els assajos? Cada 1r dissabte de mes de 16:30 a 19:00 h. Es fa un assaig fix al mes + algun assaig extra quan toca fer bolos en festes de l’escola, del barri, Carnestoltes…
Què farem? Aprendrem a tocar ritmes diferents i senzills amb surdos (tambors) petits i grans, caixes i instruments lleugers com els eggs o shakers.
Què necessitem portar? No cal experiència! Només molta il·lusió i 10 € per família per afegir al pot, per si fa falta comprar material (baquetes, surdos, etc.)

Els interessats podeu enviar un correu a:

albertgonzalezvidal@gmail.com (mestre i mestressa de cerimònia)

Ens veiem el 2 d’octubre a la tarda!