Aquest divendres, vine a la #Revoltaescolar

Ja fa molts divendres que, a la sortida de l’escola, nombroses famílies de tot Catalunya i més enllà es reuneixen per tallar els carrers pròxims durant mitja hora en una protesta de caràcter festiu que reclama entorns escolars més pacificats i amb menys soroll i contaminació. És la #Revoltaescolar, un moviment que ha sorgit de diferents AFAs de Catalunya amb la col·laboració d’Eixample Respira i l’AFFAC. En el cas de l’escola Casas, l’AFA de la qual està adherida al manifest, el carrer que es talla és ni més ni menys que la Gran Via, cada 15 dies, de 16:30 a 17 h. I aquest divendres hi tornem!

Vine a posar el teu granet de sorra la sortida de l’escola mentre reclamem entorns escolars més saludables. Menys cotxes i més salut!

Dia i hora: divendres 12 de març a les 16:30 h.
Lloc: davant de la porta principal de l’escola

No us oblideu la vostra pancarta!