3a Assemblea de l’AFA 2020-2021 – Convocatòria

Benvolgudes famílies,

Tal com vàrem comprometre’ns a l’última Junta oberta, després del Consell Escolar de fi de curs, que va celebrar-se dijous passat, convoquem l’Assemblea General extraordinària de fi de curs de l’AFA.

• Dia i hora: AVUI dilluns 21 de juny a les 19:15 h.
  • Format: Presencial!
  • Lloc: Escola Casas, pati de les moreres.

Com ja sabreu, a partir d’avui ja es poden fer reunions socials sense límit de grups bombolla. No obstant això, seguint les recomanacions encara vigents, us demanem que no vingueu més d’una persona per unitat familiar. Un cop al pati, ben ventilat, ens instal·larem en cadires respectant la distància de seguretat d’1,5 m.

En cas que no hi pugueu assistir, podeu fer-nos arribar les vostres consultes i suggeriments mitjançant els delegats de cada curs o a través del correu de l’AFA (afa.escolacasas@gmail.com).

Us esperem!