Preinscripció telemàtica

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA – DEL 13 AL 22 DE MAIG

PAS 1:

Anar a la pàgina web i formalitzar la sol·licitud: http://queestudiar.gencat.cat/es/preinscripcio/

Cal tenir en compte que:
  • El codi del nostre centre és: 08009171
  • Omplir la sol·licitud amb totes les dades demanades i indicar per ordre de preferència els centres on es voldria escolaritzar a l’infant, fins un màxim de 10.
  • Una única sol·licitud per alumne, presentar una nova sol•licitud passat el període de preinscripció suposa perdre tots els punts obtinguts en la baremació
  • Cal fer constar l’identificador de l’alumne del Registre d’alumnes(IDALU) Exceptiant els nens que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no en tenen.
  • Cal emplenar el camp de l’adreça de correu electrònic per poder rebre el missatge amb el codi de la sol·licitud de preinscripció. Si no s’ha indicat cap adreça de correu es pot demanar el codi de la sol·licitud al centre demanat en primer lloc.
  • El codi de sol·licitud (i el número del DNI, NIE o passaport d’un dels tutors) són necessaris per consultar per Internet els resultats de la preinscripció (puntuació provisional, puntuació un cop resoltes les reclamacions, ordre definitiu i plaça assignada).
PAS 2:

Enviar correu electrònic a l’escola ceipmescolacasas@xtec.cat el resguard de la sol·licitud i la documentació escanejada o fotografiada.

L’escola us enviarà un correu de confirmació de rebuda.

DOCUMENTACIÓ

· RESGUARD DE LA SOL·LICITUD

· ORIGINAL I CÒPIA DEL LLIBRE DE FAMÍLIA

· ORIGINAL I CÒPIA DEL DNI DE LA PERSONA SOL·LICITANT

· ORIGINAL I CÒPIA DEL DNI DE L’ALUMNE, SI TÉ DNI

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DELS CRITERIS

Proximitat al centre: DNI de persona sol·licitant. Si l’adreça del DNI no coincideix amb la que feu constar a la preinscripció, cal que ho comuniqueu per escrit al correu electrònic i es comprovarà d’ofici sense que hàgiu d’aportar el volant de padró.En cas de domicili del lloc de treball, cal presentar còpia del contracte laboral.

Discapacitat: Original i fotocòpia del certificat de discapacitat emès pel Departament de Benestar Social i Família.

Família nombrosa o monoparental: Original i còpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent.