Menjador

El servei de menjador gestionat per l’AFA, s’ofereix a tot l’alumnat del centre, amb cuina pròpia.

Treballem amb una empresa especialitzada en el sector que és Caserco. Aquesta empresa és l’encarregada de proveir la cuina de la matèria primera, contractar al personal necessari i gestionar el servei. Aquest servei consta de dues parts: la cuina i el monitoratge.

• La cuina, s’encarrega d’elaborar els menús en la cuina pròpia del centre, sempre seguint les recomanacions dels organismes competents com són la Generalitat i el Consell Comarcal.
  • L’equip de monitoratge té cura de les nenes i nens que fan ús del menjador i elabora el Pla d’activitats a realitzar durant l’estona d’esbarjo. Tot això, supervisat per la seva coordinadora.

Fer ús del servei:

• Ús fix: es considera fix quan és l’infant es queda un mínim de 3 dies a la setmana habitualment durant el curs. El pagament serà mensual per domiciliació bancària la primera setmana del mes en curs. Si falta algun dia haurà d’avisar abans de les 10 h del mateix dia per a descomptar la part proporcional del servei.
  • Ús esporàdic: es considera esporàdic quan l’infant fa ús del servei menys de tres dies a la setmana. En aquest cas s’ha d’emplenar el formulari el primer cop, avisar abans de les 10h del matí del primer dia. El pagament serà per domiciliació bancària a principis del mes següent.
  • Omplir el formulari d’inscripció al menjador la primera vegada que es fa ús i donar-li a la coordinadora del Menjador, o enviar-ho per mail menjadormediterrania2@gmail.com o  per WhatsApp al 683.16.22.52.

Comunicar canvis o incidències:

• Qualsevol canvi o incidència en el servei s’haurà de comunicar per alguna de les diferents vies:
  • Canvis puntuals en el servei: avisar a la coordinadora abans de les 10h del mati al telèfon o WhatsApp 649.66.47.05
  • Canvis en el servei habitual: comunicat amb la gestora Marta del servei menjadormediterrania2@gmail.com o  per WhatsApp al 683.16.22.52.
  • Incidències, queixes i suggeriments: es poden fer directament a la Coordinadora, la Gestora o a l’AFA al menjadorafa@escolamediterraniaroquetes.cat

En cas d’haver de comunicar un cas d’al·lèrgia o intolerància alimentaria, caldrà aportar un informe mèdic.

Preus del menjador:

• La Generalitat marca uns preus mínims i màxims anuals per als menjadors escolars.
  • El preu estipula a la nostra escola es: ús fixe 6.60€/dia i ús eventual 7.30€/dia.

Consulta i descarrega’t el menú del mes aquí:

Documentació:

Més informació a: menjadorafa@escolamediterraniaroquetes.cat