Contacontes: Bernat, el follet malcarat

Per fi hem estrenat la Biblioteca Oberta aquest curs! I per la porta gran: la Lina i el Jordi, mare i fill, mestra i alumne de la nostra estimada escola (perquè tot i que ara ja no ho són, no ens agrada dir “ex”) ens han vingut a explicar la història del Bernat, un follet amb molt mal humor que sempre està enfadat. Però no sap exactament per què. Al llarg del conte coneix una nimfa que l’ajuda a canviar aquest mal caràcter amb una acció molt senzilla: una abraçada. Si haguéssiu vist quin munt d’abraçades ens vam donar a la biblioteca! Mares amb fills, pares amb filles, amics amb amigues… de tot tipus i, sobretot, plenes d’amor i d’afecte. En Bernat va acabar ben content, i nosaltres també! A més a més, el Jordi ens va dibuixar el protagonista en directe a la pissarra, mentre la Lina ens anava explicant les seves aventures. 

En acabar, els assistents van poder comprar un exemplar del conte i el Jordi, molt amable, els hi va dedicar. I per tota l’escola ens va fer un dibuix que ben aviat trobarem emmarcat en un lloc privilegiat de la nostra biblioteca!

Moltíssimes gràcies, Lina i Jordi! Feu molt bon equip!

Mireu, mireu…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>