Aquest matí, els representants de la nostra escola, de 5è la Bianca Stan i el Martí i de 6è l’Hugo i la Judith, han assistit a l’acte de constitució del Consell Local d’Infància, que s’ha celebrat a la sala de plens de l’Ajuntament de Valls.
En aquest acte hi han participat els representants de totes les escoles de la nostra localitat i els seus mestres, l’alcaldessa de la nostra ciutat, Dolors Farré, la regidora d’educació, Teresa Rull, una de les dinamitzadores, que acompanyarà als infants en tot el procés de treball i familiars dels representants.
L’acte ha començat amb un discurs de benvinguda de l’alcaldessa, seguit de la lectura dels diferents discursos de compromís de cadascun dels representants dels centres educatius. A continuació, la regidora d’educació ha explicat la importància d’aquest òrgan de participació amb la missió de canalitzar les opinions, idees i propostes dels xiquets i xiquetes de Valls. Tot seguit la dinamitzadora, que els acompanyarà en el procés, ha explicat com es duran a terme les diferents sessions i finalment s’ha fet una fotografia conjunta de tots els assistents.

