Projecte I5: Sabadell

Ja coneixem més a fons la nostra ciutat, Sabadell. Després d’haver recorregut carrers, haver visitat serveis del barri (biblioteca, superverd, forn de pa, marquesi de l’autobus i l’autocar,…) d’haver jugat a parcs que estan a prop de l’escola, etc. Ja podem dir que som uns experts de Sabadell.

Google Earth ens ha ajudat a veure i descobrir parts que desconeixíem del nostre municipi. Tenim un riu, que es diu Ripoll i un Castell com el del rei de Sant Jordi, el Castell de Can Feu. Com que la nostra carretera de l’aula, per jugar a cotxes,  se’ns va fer petita vam tenir la idea de fer el mapa de Sabadell al terra de la classe, que és on fem la rotllana cada dia.

Estem molt contents del resultat! Ara sí que tenim els bombers, l’hospital Taulí amb el 112 per trucar, el camp de futbol, l’escola Miquel Carreras, d’entre molts altres serveis i edificis. Amb les nostres fotografies disfressats  fem de vianants. Vigila de creuar el carrer pel pas de zebra!! →Fotos