L’escola

La nostra escola és un centre d’Educació Infantil i Primària de doble línia que es troba al barri de Ca N’Oriac, a la zona nord de Sabadell, adscrit al nou centre de secundària: Institut Ca N’Oriac.
El centre, inaugurat el curs 59-60 rep el nom de l’historiador i arxiver sabadellenc Miquel Carreras i Costajussà (Sabadell 1905 – Termens 1938).

L’edifici consta de 7 mòduls:

-Parvulari amb pati propi (6 aules).

-Pavelló de Cicle Inicial (4 aules ordinàries, 1 aula d’Educació Especial, 1 aula de religió).

-Pavelló de Cicle Mitjà (4 aules ordinàreis, 1 aula d’Educació Especial, 1 aula d’anglès).

-Mòdul de Serveis (Direcció, Sala de professors, biblioteca, aula audiovisuals, menjador, 1 aula de psicomotricidad).

-Pavelló de Cicle superior (4 aules ordinàreis, 1 aula d’informàtica, 1 aula d’anglès).

-Pavelló de serveis diversos (1 Aula taller de cicle superior, 1 Aula de Psicomotricitat, 1 aula de Reforç d’Educació Infantil, 1 aula de música).