Inici

En aquest vídeo trobareu una explicació senzilla sobre la tornada a l’escola.  Bon inici de curs!

Bon inici de curs!

Entrades dels alumnes esglaonades, diferents accessos, gel hidroalcohòlic, sabó, temperatura, distància de seguretat, mascaretes,…
Així hem començat aquest nou curs 2020-2021, amb totes les mesures possibles de seguretat per tirar endavant, compromesos amb l’educació dels nostres alumnes.
Bon inici de curs! →Fotos i… Llegeix més»

La fàbrica dels contes

Els alumnes de 2n han treballat l’elaboració dels contes.
Després de conèixer l’estructura que han de tenir i les normes bàsiques per fer un bon relat, cada nen ha triat de “La Fàbrica dels contes” el material necessari per crear històries divertides i increïbles.
I tu,… Llegeix més»

Educació Viària

La Unitat d’Educació de Seguretat Viària (UESVI) desenvolupa activitats educatives amb els alumnes de diversos centres de Sabadell. A la nostra escola, van venir a fer  l’activitat “Mou-te amb seguretat” amb els alumnes de 2n. L’objectiu d’aquest taller és conèixer la via pública, saber… Llegeix més»

Creix amb el Peix

El Centre Interactiu del Peix, Mercabarna i el Gremi de Majoristes del Peix volen apropar el món del peix i el marisc als infants amb el programa Creix amb el Peix, un interessant projecte de caire educatiu i divulgatiu.
Els nostres alumnes de Cicle Mitjà… Llegeix més»

Castanyada

La Carmeta i la Fineta Castanyeres van tornar a visitar la nostra escola amb unes cistelles ben plenes de castanyes! Els nostres alumnes molt agraïts van cantar i ballar cançons de la tardor i van ser obsequiats amb unes paperines ben plenes de castanyes torrades!… Llegeix més»