Inici

Diuen que els inicis mai son fàcils. Fa gairebé un mes que hem començat el curs i alguns encara s’estan adaptant. Els més “peques” de l’escola no tenen problemes. Encara que es llevin ben d’hora i treballin com campions, saben que no hi ha res millor que una bona migdiada per refer forces i continuar amb les diferents activitats com si res!

Feliç i merescuda migdiada!

Carnestoltes

Sa Majestat, el Rei Carnestoltes, la nostra escola va visitar
i el món del revés va posar.
Durant quatre dies va ordenar unes consignes que tothom havia de complir…
i el divendres a la tarda al carrer ens va fer eixir.
Després al pati, les queixes vam llegir,
però en… Llegeix més»

Teatre Infantil

L’equip de mestres d’Educació Infantil van voler sorprendre els seus alumnes representant l’obra “El rei Carnestoltes i la Vella Quaresma”. Diuen que “Tot esforç té la seva recompensa”, i així va ser. Sorpresa, emoció, rialles,…  Les cares dels més petits de l’escola ho deien tot!

En… Llegeix més»

Museu d’història-Teixint

Els alumnes de 6è van visitar el Museu d’Història de Sabadell per fer el taller “Teixint”. Aquesta activitat va fer possible conèixer tots els processos necessaris per a la fabricació d’una peça de teixit de llana, des de l’esquilada del xai fins als acabats, i… Llegeix més»

Global Basquet

Els alumnes de sisè van anar al Pavelló Nord a jugar a bàsquet amb cadira de rodes, activitat portada a terme per GLOBAL BASQUET i proposada pel programa CIUTAT I ESCOLA de l’Ajuntament de Sabadell. Allà els van explicar curiositats i el reglament del joc.… Llegeix més»

L’Orquestra

Els alumnes de 4t i de 6è  van anar el passat 24 de gener al Teatre Municipal de La Faràndula de Sabadell per gaudir d’una audició de l’Orquestra Simfònica del Vallès. Els músics ens van presentar els seus instruments, ens van ensenyar com sonen i… Llegeix més»

L’Ambaixador Real

Un any més, l’Ambaixador Reial va visitar la nostra escola.
Els nens i nenes de P3 fins a 2n, li van recitar poemes i cantar cançons de Nadal. L’Ambaixador, molt content amb el nivell artístic de les actuacions, els va regalar caramels i va recollir totes… Llegeix més»

Festival de Nadal

Un any més ens hem reunit famílies, alumnes i mestres  per gaudir del Festival de Nadal.
Després de molts dies de preparació, assaigs i nervis… va arribar el gran dia. Els nostres alumnes  van mostrar les seves capacitats artístiques i musicals cantant i recitant nadales tradicionals i altres… Llegeix més»

Can Ribas

Els alumnes de Cicle Inicial van anar a Can Ribas per aprendre el procés d’elaboració de l’oli d’una manera dinàmica i lúdica.
Van passejar pel bosc per recollir plantes aromàtiques i van agafar olives de les oliveres, per elaborar la recepta d’olives macerades.… Llegeix més»

La Castanyada

Un any més, malgrat la pluja, vam poder gaudir d’una visita molt especial, la Carmeta i la Fineta Castanyeres.
Portaven unes cistelles ben plenes de castanyes per tots els alumnes, que agraïts, van cantar i ballar cançons tradicionals d’aquesta festa catalana. → Fotos

La depuradora

Els alumnes de 5è i de 6è van visitar la depuradora de Sabadell Riu Ripoll. La Companyia d’aigües CASSA ofereix aquesta activitat per donar a conèixer el cicle de l’aigua tenint en compte els aspectes de gestió, usos, educació del consumidor i implicacions ambientals.Llegeix més»