Museu del Ferrocarril

El dia 14 de març els alumnes de Cicle Mitjà vam visitar el Museu del Ferrocarril de Catalunya, a Vilanova i la Geltrú.
Vam sortir de l’escola a les 9h i vam anar amb autocar. Cap a les 10:30h ja estàvem allà i vam esmorzar al parc del museu. A les 11h vam començar la visita.
Vam poder veure de prop trens, vagons i locomotores de totes les èpoques: “El tren del Centenari”, el “Mamut” famós per la seva potència, la “Santa Fe” la més gran i pesada, el “Mikado”, el “Cocodril”… Totes aquestes i moltes altres formen ara una de les millors col·leccions d’Europa.
Francesc Gumà, un empresari local que va fer fortuna a Cuba, va aconseguir portar el ferrocarril a aquesta ciutat.
Vam poder pujar a la cabina d’alguns trens i fer de maquinistes i de fogaters, ja que aquelles màquines al seu dia funcionaven amb carbó, foc, aigua i vapor.
Una visita que ens va agradar molt i us recomanem. Tornarem! →Fotos