Les famílies de 3r a l’escola

El dijous 12 de maig vam fer l’activitat amb les famílies de 3r de primària. A les 15h la meitat dels protagonistes (els alumnes) ja estaven preparats al plató de “Masterchef”. A les 15:10h entraven per la porta l’altra meitat dels protagonistes: les famílies!!
Ja estàvem tots llestos per començar la recepta del dia: una massa de pizza. Farina, aigua tèbia, llevat, sal, un raig d’oli… i a remenar. Una mica més d’aigua! Una mica més de farina que això s’enganxa molt!
Teníem participants avançats i novells, però tots amb ganes i decisió per aconseguir una bona massa artesanal.
Una vegada havíem treballat durant uns minuts la massa, la vam deixar reposar tapada amb film i vam passar a l’aula de 3r per anotar la recepta. Tots els participants, grans i menuts, van fer un gran esforç per aconseguir omplir els buits que tenia la recepta.
La tasca estava feta, només ens faltava fer-nos una foto de grup tots junts per recordar aquest dia tant especial. I després… quina sorpresa! les masses havien augmentat la seva mida gracies al llevat. Quina pinta més bona!
Al dia següent els alumnes van portar les seves pizzes personalitzades. Cadascú li va afegir el que més li agradava: olives, formatge, pernil, ou, salsitxes… de tot!

Va ser molt bonic fer una activitat que ens va unir tant a tots. Moltes gràcies! →Fotos