CM al Cim d’àligues

El dia 10 de maig els alumnes de Cicle Mitjà vam visitar el Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines. Vam sortir de l’escola a les 9h i vam anar amb autocar. Cap a les 10h ja estàvem allà i vam esmorzar al pícnic de la zona. A les 10:30h vam començar la visita. Vam veure aus rapinyaires com per exemple el falcó, el milà reial, àliga pescadora, aligot, l’òliba, el secretari i moltes més.
Vam veure un espectacle asseguts a una grada on les aus passaven per dalt dels nostres caps, fins i tot ens van tocar amb les seves plomes.
Després de dinar vam anar als Jardins de Can Rius, a Caldes de Montbui. Hi havia tirolina, castell… Vam caminar fins a la Plaça de la Font del Lleó i vam tocar l’aigua que surt de la font a 74 graus. Molt calenta!!

Aquesta visita ens ha agradat molt i esperem tornar. →Fotos