Cicle Mitjà al Cim d’Àligues

El 4 de maig els alumnes de C.Mitjà hem anat al Cim d’Àligues a Sant Feliu de Codines.

Quan hem arribat hem esmorzat i hem agafat energia per fer el recorregut per les diferents gàbies de les aus. Els monitors han fet 2 grups i hem començat l’activitat. Hem anat parant a les diferents gàbies i ens han fet  les explicacions pertinents perquè poguéssim tenir coneixement d’aquests animals. Hem preguntat totes aquelles curiositats que teníem i hem quedat fascinats de la bellesa d’aquestes aus.
A continuació hem fet un petit recorregut pel bosc on hem observat diferent tipus d’arbustos i arbres, hem descobert la forma d’alimentar-se d’alguns animals i hem comparat diferents tipus de plomes  trobades al bosc.
Seguidament hem anat cap a les grades on es feia l’activitat de vol de les aus en plena llibertat. Aquí hem quedat meravellats ja que les hem tingut molt a prop, ens han passat volant per sobre el cap i hem pogut observar les immenses dimensions d’algunes d’elles. Tanmateix el paratge i les vistes des de les grades eren realment fascinants.
Quan ha acabat l’espectacle de vol hem anat a dinar a les taules de picnic i a continuació hem jugat una estoneta o hem dibuixat algunes aus en un full.
En el trajecte de tornada cap a l’escola hem parat a Caldes de Montbui i hem visitat el centre del poble. Hem vist la Font del lleó i hem pogut tocar l’aigua tan calenta que brolla de la font (74º), hem vist les termes romanes i els safareigs.

Ha estat una sortida realment fascinant!!! →Fotos