Torrent dels Colobrers

El passat divendres 6 d’octubre els alumnes de Cicle Mitjà van fer una sortida a peu des de l’escola fins la font de Can Moragues. Van recórrer tot el Torrent de Colobrers, passant per la Font de la Tosca i per La Foradada. Van caminar molt, més del que havien pensat els mestres. Bon senyal! Van esmorzar al punt més allunyat i van jugar una estona tots junts, nens i nenes de tercer i quart. Havien de tornar fins l’àrea de pícnic de Sant Vicenç de Jonqueres, que estava una mica lluny però ho van aconseguir. Allà van dinar i van cremar les últimes energies jugant fins i tot un campionat de “cementiri”. Sols quedava fer l’últim esforç i arribar a l’escola cap a les 16h, on van descansar per fi!
Aquell dia van dormir com poques vegades… Ara ja sabeu! → Fotos