3r i 4t a Vallparadís

El divendres 14 d’abril els alumnes de cicle mitjà vam anar a Terrassa a fer activitats a l’aire lliure. Vam sortir de l’escola més aviat que de costum i vam pujar a l’autocar. Ens va deixar junt al parc de Vallparadís i vam esmorzar per agafar forces.
Quan ja havíem acabat ens vam dividir per nivells, tercer va fer tir amb arc i quart va anar a la piscina gegant a fer canoa. Teníem 1:30h per fer cada activitat.
El tir amb arc era difícil al principi, però ràpidament vam aprendre i fèiem diana. Sumàvem els punts que feia cada equip i qui guanyava podia triar quin equip ballaria la Macarena!!
La canoa canadenca va estar xulíssima. L’aigua estava tranquil·la ja que ho fèiem dintre de la piscina del Vallparadís. En cada embarcació anàvem quatre persones. Havíem de vigilar per mantenir l’equilibri, si no la canoa començava a moure’s perillosament…
Una vegada acabades les activitats, ens vam acomiadar del monitors, que van ser encantadors. Vam passejar una mica per veure la tirolina i la zona d’escalada i vam parar a jugar a un parc infantil amb gronxadors, castell, sorra, etc.
Cap a les 16h vam pujar a l’autocar i vam tornar a l’escola, cansats però amb l’alegria d’haver passat un dia genial fent activitat física a l’aire lliure! →Fotos