1r a la Biblioteca

Aquest dijous els i les alumnes de 1r hem passat el matí a la Biblioteca Nord, que tenim molt a prop de l’escola. Allà ens han ensenyat la sala infantil, on hem vist que tenen molts llibres diferents, alguns d’ells grans tresors, que podem consultar allà mateix o agafar de préstec per llegir-los a casa tranquil·lament. A més, tenen còmics, revistes, pel·lícules, música… i ordinadors per buscar informació a internet!

També hem pogut visitar la sala d’adults, que és molt gran i hi ha molts llibres de tot tipus.

Després de visitar la biblioteca, hem tingut temps per anar una estona a jugar al parc que hi ha al costat.

Ens ho hem passat molt bé i tenim moltes ganes de tornar-hi i descobrir les aventures que s’amaguen en tots aquells llibres! → Fotos