SORTIDA AL CASTELL DE LA BISBAL

El mes de febrer, els nens i nenes de 4t,  vam fer una sortida al poble per visitar el Castell de La Bisbal.

Abans de fer la sortida vam agafar plànols de La Bisbal en paper i en parelles vam planificar la millor ruta per anar-hi des de l’escola i també per tornar.

També vam fer hipòtesis de quina distància crèiem que hi havia des de l’escola al castell i quant temps podíem tardar, aproximadament.

Després, en gran grup, vam posar les dades en comú i vam utilitzar el maps per comparar-les i triar la que ens semblava millor, la més curta i més segura per anar-hi caminant.

Quan vam anar al Castell ens hi esperava una persona per fer-nos de guia, i ens va explicar què hi havia hagut al llarg dels anys mentre fèiem la visita. Vam aprendre moltes coses!

També vam poder pujar a la torre. Hi havia molt bones vistes!