Consell escolar

El CONSELL ESCOLAR  és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

Depenent de si el centre és públic o privat concertat, la composició del consell escolar també pot variar.

El consell escolar de cada centre pot designar un dels seus membres com a responsable per impulsar les mesures educatives de foment de la igualtat real i efectiva entre homes i dones.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc.

Els professionals dels centres i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal dels nostres alumnes,  fills i filles.

Podeu consultar els acords del consell escolar fent clic aquí.