No t’emboliquis!

Del 18 al 26 de novembre vam celebrar la Setmana Europea de la Prevenció de Residus. Aquest any es posava èmfasi en la reducció de l’ús dels envasos, sota l’eslògan “No t’emboliquis!”

Per aquest motiu, durant aquesta setmana i les posteriors, hem treballat amb l’alumnat la reducció de residus, analitzant els que més generem i buscant possibles solucions. Fruit d’aquest treball s’ha elaborat una exposició, on hi ha recollits els resultats de les observacions de tota l’escola. Els i les delegats/es verds/es han dissenyat i elaborat una màquina de reciclatge. També han estat els responsables de recollir i unificar tota la informació a les aules, relacionada amb els embolcalls que més utilitzem diàriament i les possibles alternatives d’ús. Tot aquest treball és el que es projecta a l’exposició.

US CONVIDEM A VISITAR-LA!!!

El millor residu és aquell que no es genera!