Un cap de setmana inoblidable

Aquest cap de setmana alguns nens i nenes de l’escola Marinada han viscut una gran experiència. En primer lloc els/les alumnes de 5è han participat a la First Lego League i van obtenir el premi a la emprenedoria, per la seva creativitat i les seves ganes d’anar més enllà. I després el grup d’extra escolar de Karate van guanyar ni més ni menys que 14 medalles, des de l’escola volem felicitar i agraïr als seus entrenadors/res la seva tasca i dedicació. I per aquesta raó us diem FELICITATS A TOTS I TOTES!!!

(Creat i editat per Txema, gràcies!)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *