Castanyada 2019

Aquest matí quan hem arribat a l’escola ens hem trobat amb una sorpresa terrorífica, l’AMPA ens ha sorprès amb una decoració de Halloween per diferents espais de l’escola. Moltes gràcies AMPA Marinada, els nens i nenes estaven encantats/des! També volem agrair a l’AMPA que han portat les castanyeres i han torrat les castanyes amb l’ajuda del Manolo, gràcies a tots i totes per fer com sempre que Marinada sigui més que una escola!

Ah i si voleu veure un recull d’imatges només cal que cliqueu l’enllaç de sota la imatge, bona Castanyada i Halloween a tots i totes!

Més imatges!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *