Reciclem!!!

Ja fa uns quants cursos, que a l’escola es recicla el paper (els dimecres els delegats/des de 6è recullen el de tota l’escola i el llencen en el contenidor de paper del carrer). Aquest curs hem volgut fer un pas més i s’ha engegat el reciclatge del plàstic. El nostre objectiu és conscienciar-nos de la quantitat de paper i plàstic que arribem a llençar i, per això, des del mes de desembre, els delegats i delegades de 5è i 6è ho pesem i anotem els 2 pesos (plàstic i paper) en unes gràfiques que cada mes, al Consell de delegats i delegades, informem a la resta de l’escola.