Participació First Lego League

Un grup de nens i nenes de 4t, en representació del seu curs, van participar a la First Lego League a l’Escola d’Enginyeria (Universitat Autònoma de Barcelona) aquest dissabte passat dia 10 de febrer.

Van gaudir molt al llarg de tot el matí preparant el robot per participar i realitzant les seves missions, també exposant els seus projectes de l’aigua, el robot i de valors.

Ho van fer molt bé. Felicitats a tots/es els/les alumnes de 4t per la vostra implicació en els diferents projectes. Bona feina!!!

1. Manuel

Entre ellas mi hija , muchas felicidades por el gran proyecto y sobre todo impresionante lo que hicieron estos chiquitines , dejando impresionados al público y los jueces y sus propios padres , muchas felicidades también a los profesores en especial a Marc ,