FIRST LEGO LEAGUE

Per primer any i durant 3 cursos l’escola Marinada ha estat escollida per participar a la First Lego League mitjançant la fundació Scentia, cada any l’escola podrà presentar un equip per participar-hi. Enguany els nens i nenes de 4t s’estan preparant per fer-ho el millor possible el 10 de febrer a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Cal recordar que a l’escola aquest curs s’ha engegat un projecte de 1r a 6è de programació i robòtica per tal que tots els nens i nenes puguin iniciar-se en el pensament computacional. Així doncs molts ànims a tots i totes!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *