DIPA: projecte de Dinamització del Pati

Aquest curs, gràcies a la Llei de barris del nostre poble, s’ha engegat a l’escola un nou projecte per a dinamitzar els patis: el projecte DIPA (per a la dinamització de l’estona de pati).
Un dia a la setmana, la Isa i la Lídia, ens ensenyen jocs nous, establim normes per als jocs amb pilota a la pista, fem propostes i reflexionem sobre temes… tot per afavorir la convivència dins i fora l’escola. A més, també participen al Consell de delegats i delegades que es fa mensualment i on es fa valoració del projecte i es presenten noves propostes; com en aquest darrer Consell de maig que ens han presentat el projecte Encaixa’t que es portarà a terme els mesos de juny, juliol i agost al barri.
Us deixem unes fotos d’activitats fetes des del DIPA: