Consell de delegats i delegades

Avui hem celebrat el primer Consell de delegats i delegades d’aquest curs. Un alumne/a de cada classe de 2n a 6è formarà part del Consell. La Núria, Cap d’estudis es reunirà amb tots ells i elles un cop al mes i parlarem d’activitats i celebracions que fem a l’escola. Aquest curs es continuarà treballant el tema del reciclatge i la sostenibilitat del medi ambient.

Us presentem els delegats i delegades d’aquest trimestre, per ordre de 2nA a 6èB: Ali, Islam, Izan, Rocío, Sundus,Adam, Tasmin, Àlex, Gabriel, Amal i Nizar(de 6èA ha vingut la subdelegada).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *