Comissió de convivència

Aquest 2n trimestre, els i les 11 alumnes que formen la comissió de convivència de l’escola juntament amb una mestra de l’escola, l’Anna, i la Isa i la Lídia les Dinamitzadores de Patis (DIPA’s), cada quinze dies, en dimecres a l’hora de l’esbarjo, han anat pel barri de Montornès nord a fer fotos, aquestes estan exposades davant l’Oficina del barri. Ja ho han fet 2 dimecres i amb la sortida del dia 11 de març hauran recorregut tot el barri.

L’objectiu es fotografiar espais on es pot millorar la seva imatge i netedat i que la gent ho vegi i ajudi a conscienciar que cal un canvi.
El proper pas serà tornar a fer una volta pel barri i mirar si hi ha hagut canvis o no.