CIRCULAR INFORMATIVA

Benvolgudes famílies, us informen dels canvis que hi haurà durant aquest segon trimestre sobre les aportacions del material escolar i els llibres dels vostres fills per tal de millorar el funcionament del centre:

• NO es faran notes recordant que s’ha de fer una aportació. Cada família és responsable de les despeses que té amb els seus/ves fills/es.
  • Poden passar a fer aportacions, de dilluns a divendres d’11:30h a 13h per secretaria.
  • NO s’agafaran diners la última setmana del trimestre, just quan toca recollir l’àlbum dels nens i de les nenes.
  • El límit de temps per deixar coberta la despesa de material escolar i llibres serà al mes de maig.

Recordeu, que des de la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament i Serveis Socials, es fa seguiment de les famílies que fan les aportacions fraccionades.

Agraïm la vostra col·laboració i esperem que entre tots fem cada dia de l’escola un lloc millor.

L’Equip directiu

10 de gener de 2019