GUARDONATS DEL 44è CERTAMEN LITERARI SANT JORDI

El dia 23 d’abril l’ajuntament d’Agramunt ha entregat els premis del 44è Certamen Literari de Sant Jordi. Cinc alumnes de l’escola han rebut els guardons de les seves categories.

En la categoria de rodolí (1r) i rodolí més il·lustració (2n), on hi participaven els alumnes de cicle inicial, han obtingut un accèssit en Roc Pintó Puigarnau de 1r, i la Zoe Marín Ribera de 2n.

Cicle mitjà hi ha participat en la categoria de cal·ligrama (3r) i conte (4t), on l’Esteve Areny Palou de 3r ha obtingut un accèssit, i en Leo Marín Ribera de 4t ha obtingut un premi.

A cicle superior ha estat premiada Ivet Puebla Martínez en la categoria de narració (6è).

Felicitar a tots els guanyadors  i guanyadores de les diferents modalitats i encoratjar a la resta d’alumnes perquè continuïn gaudint de l’escriptura.

Premiats:

1r curs de Primària: Rodolí
Accèssit: Roc Pintó Puigarnau

2n curs de Primària: Rodolí + il·lustració
Accèssit: Zoe Marin Ribera

3r curs de Primària: Cal·ligrama
Accèssit: Esteve Areny Palou

4t curs de Primària: Conte (50-100 paraules)
Premi: Dobby, el gos perdut, de Leo Marin Ribera

6è curs de Primària: Narració (100-150 paraules)
Premi: Coses que no entenc, d’Ivet Puebla Martínez