CELEBREM EL DIA DE LA DONA

El treball en valors està molt present en el dia a dia a l’aula, i educar les i els nostres alumnes per la igualtat de gènere i en la coeducació és fonamental. Per això, avui dia 8 de març, hem commemorat el DIA DE LA DONA.

A la classe hem explicat un conte que es diu “Les princeses també es tiren pets“, on el pare de la Laura agafa el llibre secret de les princeses i li explica a la filla una cosa que ningú no sabia…..

A la tarda hem organitzat la tradicional CURSA DE LA DONA pel pati de l’escola. Primer hem recollit el dorsal, i després d’un bon escalfament, hem fet una volta caminant pel pati i unes quantes curses de velocitat. Ho hem fet molt bé! Som unes i uns grans atletes.

Al final hi ha hagut recompensa per a totes i tots. Hem recuperat forces tot menjant un bocí de xocolata a la pedra.

Cliqueu a sota per veure els vídeos i fotos de l’activitat.