ENS VISITA L’AUTOR DEL CONTE QUE HEM TREBALLAT

Els infants d’Educació Infantil hem realitzat una activitat d’animació a la lectura rebent a la nostra escola un dels autors del llibre que hem escollit aquest curs per a llegir-lo i treballar-lo a l’aula. Es tracta de l’Oriol del grup ‘Vivim del Cuentu’, que junt amb 7 companys més editen contes desendreçats. Nosaltres vàrem escollir ‘Els quatre porquets’, i tot i haver-lo treballat força a la classe, l’activitat que ens va preparar ens va servir per entendre millor el per què de canviar l’argument dels contes tradicionals que tan bé coneixem.

L’activitat, la qual va acompanyar amb música, va ser molt engrescadora i al final ens va signar els contes que, de la seva col·lecció, tenim a l’escola.

Podeu veure més imatges clicant la següent foto.