XIX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Dijous, 22 de març es va celebrar una nova edició del Certamen de Lectura en Veu Alta al Teatre Ateneu de Tàrrega. Fa anys que l’escola participa en aquest concurs però recordem que aquests dos últims cursos, el concurs ha estat telemàtic per motius de la pandèmia i aquest hi hem pogut tornar. Ha estat un acte molt emocionant i ple d’anècdotes.

Després d’un càsting realitzat per voluntaris lectors de cicle mitjà, cicle superior i alumnes de l’aula d’acollida els nostres representants i respectius suplents al certamen han estat els següents:

Grumets vermells: Biel (lector) i Zoe (suplent) de 4t.

Grumets verds: Aina (lectora) i Enzo (suplent) de 6è.

Els Timoners: Abdallah (lector) d’aula d’acollida.

Als tres lectors, FELICITATS amb majúscules perquè ho heu fet molt bé i als suplents molt bé, també, per estar a punt fins a l’últim moment. I el Biel com a guanyador de la seva categoria el trobarem properament a la Semifinal Territorial: ENDAVANT!!

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies