CATALUNYA EN MINIATURA – CM i CS

Una de les activitats de les Jornades Obertes i en relació al tema de l’escola de l’any Monuments del món l’alumnat de primària ha visitat el parc temàtic  Catalunya en miniatura a Torrelles de Llobregat. El torn per l’alumnat de cicle mitjà i superior fou aquest passat dilluns, 27 d’abril.

La primera part de la sortida ha estat el recorregut al llarg de les 42 maquetes organitzades per províncies dels monuments i llocs més emblemàtics de Catalunya. Aquí, l’alumnat ha pogut identificar monuments que coneixia i descobrir-ne molts més els quals no tenim pas gaire lluny, quedant-se enlluernats del magnífic patrimoni arquitectònic de les terres catalanes.

No menys important, i molt esperat per l’alumnat, ha estat el circuit d’aventura ple de tirolines, lianes, passarel·les i ponts  situats a altures considerables que totes i tots han realitzat després d’escoltar les instruccions del monitoratge i ben equipats amb arnés i casc.

I tot plegat, la sortida ha estat un gran èxit.

A continuació us deixem fotografies de la sortida organitzades per cicles. Cliqueu damunt les imatges:

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR