ROBÒTICA A CICLE SUPERIOR

Aquest segon trimestre ha vingut marcat per la introducció de la robòtica a l’escola per l’alumnat de 5è i 6è com a pràctica educativa STEAM; l’acrònim  de l’anglès Science, Technology, Engineering, Art  and Maths  promou el treball de manera integrada d’aquestes disciplines a més de contribuir al desenvolupament de la competència digital i afavorir el treball cooperatiu en l’alumnat .

El projecte s’ha implementat als diferents centres escolars d’Agramunt  gràcies a la iniciativa de l’Ajuntament de portar a la vila el Projecte educatiu de La Llavor del grup BonÀrea nascut l’any 2020 mitjançant la metodologia LEGO. Des d’aquí, els nostres agraïments a l’Ajuntament, a empreses agramuntines i a l’AFA de l’Escola Macià-Companys que han donat suport i han finançat el projecte.

Els docents que imparteixen la robòtica s’han format per tal de dur a terme les classes i l’escola ha rebut tot el material de construcció i programes informàtics per desenvolupar la proposta que a tots i totes ens entusiasma.

A continuació clicant damunt la imatge podreu veure unes quantes fotografies i a sota, el vídeo del directe de TV Lleida que va fer pel programa Fet a Mida el 14 de març.

Font: la xarxa.’LA LLAVOR’, UN PROJECTE DE ROBÒTICA PER A TOTHOM