SANT JORDI ’24

Ben primerencs, aquest dimarts de Sant Jordi,  els escolars i docents hem sortit a visitar les parades de flors i  llibres i així, conèixer les novetats.

Després del recorregut hem gaudit d’un matí literari amb activitats pensades per a totes les edats. Els més menuts i fins a primer, cada nivell ha estat convocat a un espai emblemàtic de la població on un contacontes  els esperava per narrar una bona història o la Llegenda de Sant Jordi. Per la seva banda, l’alumnat de segon s’ha reunit a la Plaça del Mercat, davant l’Espai Guinovart i un darrere l’altre ha llegit el rodolí que havia escrit sobre un animal imaginari. I, l’alumnat de tercer a sisè ha participat a la Marató de lectura que ha tingut lloc a la Plaça del Pou on davant el micròfon s’han fet sentir pàgines i pàgines de narrativa i poesia.

Entre activitat i activitat, l’alumnat ha pogut asseure’s a l’Espai de biblioteca muntat, també, a la Plaça del Pou i llegir una estoneta  entre padrins lectors i els seus fillols i filloles en un dia tan especial.

*Agraïm la bona organització i dinamització de les activitats al Pla Educatiu d’Entorn.

Un cop a l’escola, hi ha hagut temps per a que els grans anessin a les aules dels petits a narrar contes explicats i desesplicats i que han escoltat amb molta atenció.  L’activitat ha acabat amb l’elaboració d’un vistós punt de llibre que s’han pogut endur cap a casa com a record.

Cliqueu damunt la imatge per veure més moments: