PLANTADA D’ARBRES

Els alumnes de 3r de primària de l’Escola Macià-Companys, aquest dimarts dia 16 d’abril, va fer la popular plantada d’arbres al nostre municipi. Un matí on vam poder conèixer les característiques principals de les alzineres, els arbres els quals vam trasplantar.

Vam carregar terra a palades, vam gaudir del dia i vam transformar un carrer sense vida amb un carrer bonic i acollidor.

Per acabar d’arrodonir la jornada vam poder veure l’alliberament d’una au del Centre de Recuperació de Fauna Vall calent juntament amb els Agents Rurals.

Quin dia més complet!!!