TONI VILLALOBOS ENS VISITA.

Aquest dimarts ens ha visitat el tarragoní Toni Villalobos, escriptor escollit per a una de les lectures a primària aquest curs. L’alumnat segons el nivell ha llegit un dels títols de la seva obra infantil-juvenil tan anomenats com:  el Foc de la nit, El Pop del nou tentacles i Arnau no t’aturis entre altres.

L’alumnat per cicles ha pogut compartir una bona sessió amb l’escriptor on ha descobert secrets de l’engendrament del llibre que havien llegit, el per què d’aquells personatges… alhora que li han preguntat sobre l’art i la professió d’escriptor. Com a curiositat, una de les preguntes que es repeteix quan ens visita un escriptor o escriptora és: D’on surt la inspiració per escriure? Doncs, el Toni ens ha proporcionat diferents claus per aconseguir aquesta inspiració junt amb alguns consells per millorar l’escriptura.

L’anècdota és que aquesta visita s’havia de dur a terme el maig del 2020, però la situació sanitària provocada pel virus de la COVID-19 en aquells moments no ho va permetre, estàvem tots a casa confinats. Finalment, hem pogut complir l’objectiu de conèixer l’escriptor en persona i la seva obra.

Cliqueu damunt la imatge per veure més fotografies.