LA LLEGENDA DE SANT JORDI

El curs passat la comissió de biblioteca i animació a la lectura va engegar un nou projecte “L’HORA DEL CONTE” adreçat a tots els i les alumnes del centre, amb la finalitat d’incentivar la lectura i apropar als infants al món dels contes.
Aquesta activitat es realitzava a les hores d’esbarjo i hi participava gent voluntària de la comunitat educativa: antics mestres, mestres de l’escola, pares i mares i convidats especials.

Hem volgut donar-li continuïtat amb aquest format virtual esperant que tingui la mateixa acceptació i participació que el curs passat, us hi engresquem!

I tu, ens expliques un conte?