Escola verda

El programa escoles verdes del Departament de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya dóna suport a  les escoles que com nosaltres, que hi formem part, treballem per afavorir una bona actitud davant el medi ambient, amb la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

El projecte Escola Verda ens obliga a innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar totes aquelles accions educatives que tenen la finalitat d’afrontar des de l’educació, els nous reptes del desenvolupament sostenible.

• Incorporem els valors de l’educació per a la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre.
  • Promovem la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del seu entorn.
  • Ens replantegem el treball educatiu i l’organització del centre perquè creiem en l’educació per a la sostenibilitat.

El claustre dóna suport al projecte.

• Disposem d’un Comitè Ambiental format per mestres i alumnes, que és l’equip impulsor per a la dinamització del procés de millora contínua.
  • Dissenyem i realitzem de manera participada, i amb el suport de la direcció del centre i l’aprovació del Consell Escolar, un procés que inclou: Elaborar i revisar objectius de manera periòdica en un Pla d’educació per a la sostenibilitat i dur a terme plans d’acció anuals per assolir objectius prioritaris.

Realitzem avaluació continuada i participem anualment en seminaris de dinamització i suport a les escoles verdes.