DIA MUNDIAL DE LA POESIA ’24

Aquest dijous, 21 de març hem celebrat el Dia Mundial de la Poesia amb un gran recital de poesia amenitzat per alumnes i famílies les quals tenen una llengua d’origen diferent al català i al castellà. L’objectiu ha estat donar visibilitat a les llengües de l’escola per tal que l’alumnat fos coneixedor dels idiomes que a casa parlen alguns dels seus companys i companyes. En aquest cas, a part de les llengües curriculars, han estat presents: l’aranès, el gallec, el romanès, l’àrab, el xtec, el serahulle, l’holandès, el xinès i l’egipci. No hi ha pogut haver representació de totes les llengües però ja estem pensant en una propera ocasió.

Des d’aquí donem les gràcies a totes les famílies i alumnes que heu fet possible l’esdeveniment i fer-nos partícips de la riquesa cultural que ens envolta, dedicar-nos el vostre temps i ensenyar-nos que els sons de la poesia són bonics en totes les llengües.