CAMINADA I DINAR DE GERMANOR

Com és típic, l’últim dia del segon trimestre l’alumnat i mestres de primària organitzats per cicles hem anat de caminada a diferents indrets de l’entorn.

Aquest any, cicle inicial ha visitat Mafet fent parada a la Roca de la Delfina on s’ha explicat la llegenda que caracteritza aquest entranyable indret sobre la petita Petronel·la. Per altra banda, cicle mitja, i aprofitant la celebració del Dia Internacional de l’Aigua ha visitat la potabilitzadora acompanyats per l’alcaldessa, la Sílvia, i a la que agraïm enormement el temps que ens ha dedicat, explicant la funció de la caseta del canal i el camí al llarg de la banqueta del canal. Un cop a la potabilitzadora han estat rebuts pels professionals de Cassa Aigües que han ensenyat les instal·lacions i explicat els procés de tractament de les aigües. Finalment, l’alumnat de cicle superior ha fet camí cap a Serrallonga, lloc ple d’història per l’època dels bandolers.

La jornada ha conclòs amb una trobada de tots els escolars al Passeig Mercè Ros amb un dinar de germanor i jocs compartits en un dia de primavera esplèndid. Cliqueu damunt de la fotografia: