SORTIDA A LA SEU D’URGELL CM I CS

L’alumnat de cicle mitjà (dilluns, 18) i el de cicle superior (dimarts, 19) vam iniciar les Jornades Obertes de la manera més olímpica possible tal indica el tema de l’any de l’escola. Ens vam traslladar al Parc Olímpic de La Seu d’Urgell a conèixer la tècnica del piragüisme. Equipats amb traje de neoprè, escapins, armilla salvavides i posats dins els caiacs vam remar a dreta i a esquerra intentant coordinar-nos el millor possible tots els membres del grup. Una experiència plena d’anècdotes i diversió en un paratge immillorable que recordarem dies.

Després de dinar, hi va haver temps per visitar els voltants de la catedral de La Seu, anomenada Santa Maria de l’Urgell, construcció d’estil romànic reconeguda arreu per la seva magnitud i característiques. En definitiva, un dia genial ple d’esport i descoberta del patrimoni artístic-cultural de les nostres terres.

Cliqueu damunt de la imatge del vostre cicle per veure més fotografies.

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR